Juridisch adviesteam
Juridisch advies voor beroeps- en zorgorganisaties
Als beroepsorganisatie, zorgorganisatie of lid van een van beide krijgt u telefonisch antwoord op uw juridische vragen. Uw 'eigen' VvAA Juridisch adviesteam staat u te woord. Ook kunt u telefonisch sparren.
Voordelen
Telefonisch antwoord van deskundige juristen en advocaten op uw juridische vraag
1 x per jaar een presentatie/kennissessie met nuttige inzichten voor uw organisatie of beroepsgroep
2 x per jaar een terugkoppeling, inclusief learnings
Wat is het?
U krijgt telefonisch antwoord op uw juridische vragen. De ervaren jurist of advocaat van uw 'eigen' VvAA Juridisch adviesteam analyseert uw vraag en geeft een eerste advies.
Na dit gesprek weet uw organisatie of uzelf waar u juridisch staat, wat de mogelijke risico’s zijn en wat het te doorlopen traject is. Ook bij een eventueel vervolgtraject helpt uw eigen team u graag.
Preventie
Om het zelflerend vermogen van uw organisatie te vergroten, houden wij alle gestelde vragen bij.
- 2 keer per jaar een evaluatiegesprek, inclusief de learnings voor uw organisatie.
- 1 keer per jaar een kennissessie, waarin we de meest opvallende kwesties binnen uw organisatie of beroepsgroep bespreken.
De ervaren jurist of advocaat van uw Juridisch adviesteam analyseert telefonisch uw vraag en geeft een eerste advies, zodat u of uw leden weer verder kunnen.
Vragen?
Wilt u meer informatie over VvAA Juridisch adviesteam? We denken graag met u mee.
Bel onze Juridische servicedesk op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. Of vul het contactformulier in.
- Juridische servicedesk
- 030 247 49 99
- Contactformulier
- Online