VvAA klachtenbehandeling

Hoe nemen wij uw klacht in behandeling?

Een klacht indienen

Heeft u als lid van onze vereniging of als consument een klacht? Bent u ontevreden over onze producten of dienstverlening? Dat vernemen wij graag van u.

Wat doen wij?

Waarom deze klachtenregeling?

VvAA biedt financiële producten aan en verleent financiële diensten. Daarbij hoort een klachtenregeling die aan wettelijke regels voldoet. Deze klachtenregeling is te beschouwen als de interne klachtenregeling zoals bedoeld in de Wet op het financieel toezicht. De regeling geldt voor:

  • VvAA Groep B.V.
  • De dochtermaatschappijen van VvAA Groep B.V.
  • De Stichting VvAA rechtsbijstand

Klachten die geen betrekking hebben op een financiële dienst of een financieel product als bedoeld in de Wet op het Financieel Toezicht, worden ook volgens bovenstaande klachtenregeling behandeld.

Heeft u een klacht?

Wij helpen graag. Bel met onze Klachtenservice op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. Bekijk voor andere vragen onze servicepagina.

Klachtenservice
030 247 41 20
Bel ons
Klachtenservice
klachtenservice@vvaa.nl
Servicepagina
Veelgestelde vragen
PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerCookiegebruikCookie instellingen