Klacht doorgeven

Uw mening is belangrijk voor ons

Een klacht indienen

Bent u ontevreden als lid of bent u ontevreden over onze producten of dienstverlening? Dat vernemen wij graag van u.

Wat doen wij?

Waarom deze regeling?

VvAA biedt financiële producten aan en verleent financiële diensten. Daarbij hoort een klachtenregeling die aan wettelijke regels voldoet. Deze klachtenregeling is te beschouwen als de interne klachtenregeling zoals bedoeld in de Wet op het financieel toezicht. De regeling geldt voor:

  • VvAA Groep B.V.
  • dochtermaatschappijen van VvAA Groep B.V.
  • Stichting VvAA Rechtsbijstand

Klachten die geen betrekking hebben op een financiële dienst of een financieel product als bedoeld in de Wet op het Financieel Toezicht, worden ook volgens bovenstaande klachtenregeling behandeld.

Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 8.30 en 17.30 uur. Heeft u een andere vraag? Bekijk dan de veelgestelde vragen op de servicepagina.

VvAA Klachtenservice
030 247 41 20
Bel ons
E-mail
klachtenservice@vvaa.nl
Post
Postbus 8153, 3503 RD Utrecht
Veelgestelde vragen
Voor alle andere vragen
PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerCookiegebruikCookie instellingen