Klacht doorgeven
Uw mening is belangrijk voor ons
Een klacht indienen
Bent u ontevreden als lid of bent u ontevreden over onze producten of dienstverlening? Dat vernemen wij graag van u.
Wat doen wij?
Klachtenfunctionaris VvAA Legal
Shirin Slabbers (advocaat) is de klachtenfunctionaris voor de werkzaamheden die op declaratiebasis door advocaten voor VvAA Legal worden verricht.
Heeft u een klacht tegen een advocaat bij betaalde dienstverlening, dan kunt u deze ook indienen zoals op deze pagina staat beschreven.
Waarom deze regeling?
VvAA biedt financiële producten aan en verleent financiële diensten. Daarbij hoort een klachtenregeling die aan wettelijke regels voldoet. Deze klachtenregeling is te beschouwen als de interne klachtenregeling zoals bedoeld in de Wet op het financieel toezicht. De regeling geldt voor:
- VvAA Groep B.V.
- dochtermaatschappijen van VvAA Groep B.V.
- Stichting VvAA Rechtsbijstand
Klachten die geen betrekking hebben op een financiële dienst of een financieel product als bedoeld in de Wet op het Financieel Toezicht, worden ook volgens bovenstaande klachtenregeling behandeld.
Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 8.30 en 17.30 uur. Heeft u een andere vraag? Bekijk dan de veelgestelde vragen op de servicepagina.
- VvAA Klachtenservice
- 030 247 41 20
- klachtenservice@vvaa.nl
- Post
- Postbus 8153, 3503 RD Utrecht
- Veelgestelde vragen
- Voor alle andere vragen