VvAA klachtenbehandeling
Hoe nemen wij uw klacht in behandeling?
Een klacht indienen
Heeft u als lid van onze vereniging of als consument een klacht? Bent u ontevreden over onze producten of dienstverlening? Dat vernemen wij graag van u.
Wat doen wij?
Voor VvAA Legal
Mevrouw mr. S. Slabbers (advocaat) is de klachtenfunctionaris voor de werkzaamheden die op declaratiebasis door advocaten worden verricht ten behoeve van VvAA Legal. Er is geen vergoeding verschuldigd voor de kosten van de behandeling van de klacht.
Waarom deze klachtenregeling?
VvAA biedt financiële producten aan en verleent financiële diensten. Daarbij hoort een klachtenregeling die aan wettelijke regels voldoet. Deze klachtenregeling is te beschouwen als de interne klachtenregeling zoals bedoeld in de Wet op het financieel toezicht. De regeling geldt voor:
- VvAA Groep B.V.
- De dochtermaatschappijen van VvAA Groep B.V.
- De Stichting VvAA rechtsbijstand.
Klachten die geen betrekking hebben op een financiële dienst of een financieel product als bedoeld in de Wet op het Financieel Toezicht, worden ook volgens bovenstaande klachtenregeling behandeld.
Vragen? Wij helpen graag
Neem contact op met de VvAA Klachtenservice
- VvAA Klachtenservice
- klachtenservice@vvaa.nl
- VvAA Klachtenservice
- 030 247 41 20
- VvAA Bestuur
- bestuur@vvaa.nl