VvAA klachtenbehandeling
Hoe nemen wij uw klacht in behandeling?
Een klacht indienen
Heeft u als lid van onze vereniging of als consument een klacht? Bent u ontevreden over onze producten of dienstverlening? Dat vernemen wij graag van u.
Wat doen wij?
Klachtenfunctionaris VvAA Legal
Mevrouw mr. S. Slabbers (advocaat) is de klachtenfunctionaris voor de werkzaamheden die op declaratiebasis door advocaten voor VvAA Legal worden verricht.
Heeft u een klacht tegen een advocaat bij betaalde dienstverlening, dan kunt u deze ook indienen zoals op deze pagina staat beschreven.
Waarom deze klachtenregeling?
VvAA biedt financiële producten aan en verleent financiële diensten. Daarbij hoort een klachtenregeling die aan wettelijke regels voldoet. Deze klachtenregeling is te beschouwen als de interne klachtenregeling zoals bedoeld in de Wet op het financieel toezicht. De regeling geldt voor:
- VvAA Groep B.V.
- De dochtermaatschappijen van VvAA Groep B.V.
- De Stichting VvAA rechtsbijstand.
Klachten die geen betrekking hebben op een financiële dienst of een financieel product als bedoeld in de Wet op het Financieel Toezicht, worden ook volgens bovenstaande klachtenregeling behandeld.
Heeft u een klacht?
Wij helpen graag. Bel met onze Klachtenservice op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. Neem voor andere vragen of advies telefonisch contact op met onze ledenservice.
- Klachtenservice
- 030 247 41 20
- Klachtenservice
- klachtenservice@vvaa.nl
- Ledenservice
- 030 247 47 89 - optie 3