Wijzigen van uw verzekering of gegevens

Regel het eenvoudig zelf

Wilt u uw verzekering aanpassen, een adreswijziging doorgeven of uw rekeningnummer wijzigen? Bij ons regelt u veel zelf online. Pas eenvoudig uw gegevens of verzekeringen aan in MijnVvAA. En verandert er iets in uw persoonlijke situatie? Dan helpen we u ook verder.

Direct wijzigen

Verzekering wijzigen

  1. Log in bij MijnVvAA (of maak een account aan).
  2. Klik op de verzekering die u wilt wijzigen.
  3. Kies voor de knop 'Inzien en wijzigen'.
  4. Pas aan wat u wilt wijzigen.
  5. Aangepast? Sla de aanpassing op voordat u verdergaat.

Gegevens wijzigen

  1. Log in bij MijnVvAA (of maak een account aan).
  2. Klik op de gegevens die u wilt wijzigen.
  3. Pas aan wat u gewijzigd wilt hebben.
  4. Aangepast? Sla de aanpassing op voordat u verdergaat.

Betaalgegevens wijzigen

Wilt u uw betaalgegevens zoals rekeningnummer wijzigen of de betalingstermijn aanpassen? Dit wijzigt u eenvoudig zelf per product in MijnVvAA. En wilt u de manier van betalen veranderen? Bijvoorbeeld naar een automatische incasso? Dan helpen we u graag verder via de live chat.

Een andere vraag over uw betaalgegevens of betalingen? Bekijk de veelgestelde vragen en vind het antwoord op uw vraag. Zo kunt u snel verder.

Inloggegevens wijzigen

Wachtwoord vergeten

Een nieuw wachtwoord aanvragen of wijzigen doet u via het inlogscherm van MijnVvAA. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken. Komt u er niet uit? Stel uw vraag aan Vive, onze virtuele assistent. Zij helpt u verder met inloggen.

Gebruikersnaam wijzigen

Wilt u uw gebruikersnaam wijzigen of het mobiele nummer dat u gebruikt voor de tweefactorauthenticatie? Daar helpen wij u graag bij. Neem contact met ons op via de live chat.

Nog geen account?

Bent u lid en klant bij VvAA, maar u heeft nog geen account? Het aanmaken van een MijnVvAA-account kan eenvoudig via de live chat. Daar helpen we u verder.

U heeft een nieuwe auto

Bij een nieuwe auto past u uw verzekering eenvoudig aan in MijnVvAA. Doe dit vanaf het moment dat de auto op uw naam staat. Bij het aanpassen van uw voertuig heeft u ook het voertuigidentificatienummer (VIN) nodig. Deze staat vermeld op uw kentekenbewijs.

Als uw persoonlijke situatie verandert

Verhuizing doorgeven

Laat ons weten dat u gaat verhuizen. U past uw adres eenvoudig aan in MijnVvAA. Heeft u verzekeringen bij ons, zoals een inboedel- en opstalverzekering? Wijzig ook het adres op uw polisbladen. Dan gaan wij voor u aan de slag en kijken we of de dekking nog steeds voldoende is. Zo bent u er zeker van dat alles goed geregeld is.

Adres wijzigen

Overlijden melden

In deze periode moet er veel geregeld worden. Wij willen het u daarom zo makkelijk mogelijk maken. Voor het doorgeven van het overlijden van een verzekerde belt u met 030 247 47 89.

Heeft de overleden verzekerde een overlijdensrisicoverzekering? Ook dan helpen wij u telefonisch met de afwikkeling en uitkering van de overlijdensrisicoverzekering.

Scheiding

Bij een scheiding komt veel kijken. Wij helpen u graag om alles te regelen. Ook staan we u bij wanneer u juridische vragen heeft rondom uw echtscheiding en bieden advies en begeleiding rondom het scheidingstraject.

Wilt u zelf alvast dingen regelen? In MijnVvAA past u eenvoudig uw gegevens aan. Bijvoorbeeld een nieuw adres of een ander rekeningnummer.

Schadevrije jaren overdragen aan uw ex-partner? Een splitsing van jaren is mogelijk door middel van een afstandsverklaring. Via de live chat helpen we u verder.

Vragen?

Bij ons regelt u veel zelf online. Zo kunt u snel verder. Bekijk daarom de veelgestelde vragen op onze servicepagina.

Servicepagina
Veelgestelde vragen
Bekijk de servicepagina
PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerCookiegebruikCookie instellingen