Wijzigen van uw verzekering of gegevens
Regel het eenvoudig zelf
Wilt u uw verzekering aanpassen, een adreswijziging doorgeven of uw rekeningnummer wijzigen? Bij ons regelt u veel zelf online. Pas eenvoudig uw gegevens of verzekeringen aan in MijnVvAA. En verandert er iets in uw persoonlijke situatie? Dan helpen we u ook verder.
Verzekering wijzigen
Op dit moment kunt u niet zelf uw polis wijzigen in MijnVvAA. Wilt u een wijziging doorgeven? Dit kan het beste via de live chat. Wij zitten voor u klaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.
Gaat het om uw levensverzekeringen, bancaire producten of schadeverzekeringen van andere verzekeraars? Neem in dat geval contact met ons op via 030 247 47 89.
Gegevens wijzigen
- Log in bij MijnVvAA (of maak een account aan).
- Klik op de gegevens die u wilt wijzigen.
- Pas aan wat u gewijzigd wilt hebben.
- Aangepast? Sla de aanpassing op voordat u verdergaat.
Betaalgegevens wijzigen
Wilt u uw betaalgegevens zoals rekeningnummer wijzigen of de betalingstermijn aanpassen? Dit wijzigt u eenvoudig zelf per product in MijnVvAA. En wilt u de manier van betalen veranderen? Bijvoorbeeld naar een automatische incasso? Dan helpen we u graag verder via de live chat.
Een andere vraag over uw betaalgegevens of betalingen? Bekijk de veelgestelde vragen en vind het antwoord op uw vraag. Zo kunt u snel verder.
Inloggegevens wijzigen
Wachtwoord vergeten
Een nieuw wachtwoord aanvragen of wijzigen doet u via het inlogscherm van MijnVvAA. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken. Komt u er niet uit? Stel uw vraag aan Vive, onze virtuele assistent. Zij helpt u verder met inloggen.
Gebruikersnaam wijzigen
Wilt u uw gebruikersnaam wijzigen of het mobiele nummer dat u gebruikt voor de tweefactorauthenticatie? Daar helpen wij u graag bij. Neem contact met ons op via de live chat.
Nog geen account?
Bent u lid en klant bij VvAA, maar u heeft nog geen account? Het aanmaken van een MijnVvAA-account kan eenvoudig via de live chat. Daar helpen we u verder.
Als uw persoonlijke situatie verandert
Verhuizing doorgeven
Laat ons weten dat u gaat verhuizen. U past uw adres eenvoudig aan in MijnVvAA. Heeft u verzekeringen bij ons, zoals een inboedel- en opstalverzekering? Wijzig ook het adres op uw polisbladen. Dan gaan wij voor u aan de slag en kijken we of de dekking nog steeds voldoende is. Zo bent u er zeker van dat alles goed geregeld is.
Overlijden melden
In deze periode moet er veel geregeld worden. Wij willen het u daarom zo makkelijk mogelijk maken. Voor het doorgeven van het overlijden van een verzekerde belt u met 030 247 47 89.
Heeft de overleden verzekerde een overlijdensrisicoverzekering? Ook dan helpen wij u telefonisch met de afwikkeling en uitkering van de overlijdensrisicoverzekering.
Scheiding
Bij een scheiding komt veel kijken. Wij helpen u graag om alles te regelen. Ook staan we u bij wanneer u juridische vragen heeft rondom uw echtscheiding en bieden advies en begeleiding rondom het scheidingstraject.
Wilt u zelf alvast dingen regelen? In MijnVvAA past u eenvoudig uw gegevens aan. Bijvoorbeeld een nieuw adres of een ander rekeningnummer.
Schadevrije jaren overdragen aan uw ex-partner? Een splitsing van jaren is mogelijk door middel van een afstandsverklaring. Via de live chat helpen we u verder.
Vragen?
Bij ons regelt u veel zelf online. Zo kunt u snel verder. Bekijk daarom de veelgestelde vragen op onze servicepagina.
- Servicepagina
- Veelgestelde vragen