Digitaal corresponderen

Ontvang e-mails in plaats van post

Houden wij u op dit moment via post op de hoogte over uw VvAA schadeverzekeringen, adviesdiensten of zorgverzekering? Wist u dat u dezelfde informatie ook via e-mail kunt ontvangen? Dit noemen wij digitaal corresponderen. Ongeveer 80% van onze leden kiest voor digitaal corresponderen. U ook?

Waarom digitaal corresponderen?

  • U ontvangt uw correspondentie overzichtelijk in uw inbox.
  • U kunt al uw correspondentie op elk moment terugvinden en inzien in MijnVvAA.
  • U hoeft nooit meer te zoeken naar een kwijtgeraakte brief of factuur.

Hoe werkt het?

  • Log in op MijnVvAA met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Klik op Mijn gegevens en scroll naar beneden naar Digitaal corresponderen.
  • Volg de instructies op het scherm en vink aan dat u akkoord bent met digitaal corresponderen over uw VvAA schadeverzekering(en) en adviesdienst(en).
  • Klik op 'Opslaan' om uw akkoord definitief te maken.

Inloggen MijnVvAA


Voor uw VvAA Zorgverzekering

Digitaal corresponderen aanvragen voor uw VvAA Zorgverzekering is online helaas nog niet mogelijk. U kunt dit telefonisch regelen.

Vragen? Wij helpen graag

Bekijk de veelgestelde vragen op onze servicepagina.

Servicepagina
Veelgestelde vragen
Bekijk de servicepagina