Digitaal corresponderen
Ontvang e-mails in plaats van post
Houden wij u op dit moment via post op de hoogte over uw VvAA schadeverzekeringen en/of adviesdiensten? Wist u dat u dezelfde informatie ook via e-mail kunt ontvangen? Dit noemen wij digitaal corresponderen. Ongeveer 85% van onze leden kiest voor digitaal corresponderen. U ook?
Waarom digitaal corresponderen?
- U ontvangt uw correspondentie overzichtelijk in uw inbox.
- U kunt al uw correspondentie op elk moment terugvinden en inzien in MijnVvAA.
- U hoeft nooit meer te zoeken naar een kwijtgeraakte brief of factuur.
Hoe werkt het?
- Log in op MijnVvAA met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
- Klik op Mijn gegevens en scroll naar beneden naar Digitaal corresponderen.
- Volg de instructies op het scherm en vink aan dat u akkoord bent met digitaal corresponderen over uw VvAA schadeverzekering(en) en adviesdienst(en).
- Klik op 'Opslaan' om uw akkoord definitief te maken.
Voor uw VvAA Zorgverzekering
Digitaal corresponderen aanvragen voor uw VvAA Zorgverzekering is online helaas nog niet mogelijk. U kunt dit telefonisch regelen.
Vragen? Wij helpen graag
Bekijk de veelgestelde vragen op onze servicepagina.
- Servicepagina
- Veelgestelde vragen