Kwaliteit en uw feedback
VvAA als uw stem en steun
Onze dienstverlening optimaal afstemmen op wat u nodig heeft, dat vinden wij belangrijk. Daarom meten wij doorlopend wat u vindt van VvAA. Met uw suggesties verbeteren wij onze adviezen, producten en dienstverlening. Uw feedback is dus zeer waardevol.
Uw feedback
Meten van klanttevredenheid
Klanttevredenheidsonderzoeken zijn essentieel om onze dienstverlening te verbeteren. Deze waardevolle feedback meten we in het algemeen én specifiek bij onze leden die advies aanvragen, schade melden of bijvoorbeeld contact over een verzekering opnemen.
We gebruiken een aantal informatiebronnen:
- feedback via contactmomenten
- klachten over VvAA
- klanttevredenheidsonderzoeken van het Verbond van Verzekeraars
Wilt u actief bijdragen?
Wanneer u actief wilt bijdragen aan verbeteringen meldt u zich dan aan voor ons klantenpanel. Met behulp van gebruikerstesten, interviews en enquêtes zoeken we met ons klantpanel uit of we voldoen aan de wensen van onze leden. Denkt u mee over onze webpagina's, communicatie, nieuwe producten of diensten?
VvAA is een eerlijke 'no nonsense' club met hart voor de zorg, duidelijke communicatie, luisterend naar klanten/leden en die ook het publieke debat niet schuwt als het gaat om het belang van de zorg in Nederland. Een 'warm gevoel' club.
Downloads
Download hier de klachtenrapportage VvAA Schadeverzekeringen 2021, Klachtenrapportage Rechtsbijstand 2021 en de VvAA Dienstenwijzer.
VvAA Jaarverslag
2021: Solide basis, scherpe focus
Onze service is georganiseerd rondom onze leden en vanuit de behoeften van leden. Ook in 2021 had de pandemie impact op de samenleving, op de economie, op de zorg, op VvAA en op alle zorgprofessionals. Opnieuw hebben we laten zien dat we een veerkrachtige, wendbare en solide organisatie zijn. Met onze unieke vak- en veldkennis bedienen we onze 130.000 leden en klanten persoonlijk, digitaal, op maat én geïntegreerd; zichtbaar en in verbinding.
Bekijk ons jaarverslag 2021
- lees meer over onze maatschappelijke toegevoegde waarde, kernwaarden en bijbehorende Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties op pagina 12 t/m 15.
- Lees meer over ons beleid inzake maatschappelijk verantwoord beleggen met concrete voorbeelden op pagina 45 t/m 48.
Gedragscode Verzekeraars
Als collectief geeft VvAA stem en steun aan ruim 130.000 (para)medici. Dat doen we met kennis, advies, producten en diensten afgestemd op uw situatie, beroepsgroep en/of onderneming.
Zelfregulering
VvAA is lid van het Verbond van Verzekeraars. Daarmee committeren wij ons aan de realisatie van de normen die zijn gesteld in de Gedragscode Verzekeraars. Zelfregulering is daarin het uitgangspunt. Dat komt tot uiting in deze doelstellingen:
- Behartigen van het klantbelang.
- Realiseren en waarborgen van een efficiënte bedrijfsvoering.
- Bestrijden van verzekeringsfraude en criminaliteit.
Aan de hand van self-assessments en bedrijfsbezoeken houdt de Stichting Toetsing Verzekeraars (Stv) toezicht op de naleving van de regels. Belangrijke kernwaarden in de toetsing zijn omgaan met risico's en maatschappelijk betrokken zijn.
Wij zijn nu zo'n 40 jaar (misschien langer) verzekerd bij VvAA en hebben altijd goed contact gehad en zijn altijd uitstekend geholpen.
Vragen? Wij helpen graag
Bekijk de veelgestelde vragen op onze servicepagina.
- Servicepagina
- Veelgestelde vragen