Kwaliteit en uw feedback

VvAA als uw stem en steun

Vrouwelijke arts met mondkapje op trekt medische handschoenen aan

Onze dienstverlening optimaal afstemmen op wat u nodig heeft, dat vinden wij belangrijk. Daarom meten wij doorlopend wat u vindt van VvAA. Met uw suggesties verbeteren wij onze adviezen, producten en dienstverlening. Uw feedback is dus zeer waardevol.

Uw feedback

Meten van klant­tevredenheid

Klanttevredenheids­onderzoeken zijn essen­tieel om onze dienst­verlening te ver­beteren. Deze waarde­volle feedback meten we in het algemeen én speci­fiek bij onze leden die ad­vies aan­vragen, schade melden of bij­voor­beeld contact over een verzekering op­nemen.

We gebruiken een aantal informatiebronnen:

Wilt u actief bijdragen?

Wanneer u actief wilt bijdragen aan verbeteringen meldt u zich dan aan voor ons klantenpanel. Met behulp van gebruikerstesten, interviews en enquêtes zoeken we met ons klantpanel uit of we voldoen aan de wensen van onze leden. Denkt u mee over onze webpagina's, communicatie, nieuwe producten of diensten?

Aanmelden klantpanel
VvAA-lid
VvAA is een eerlijke 'no nonsense' club met hart voor de zorg, duidelijke communicatie, luisterend naar klanten/leden en die ook het publieke debat niet schuwt als het gaat om het belang van de zorg in Nederland. Een 'warm gevoel' club.

Downloads

Download hier de klachtenrapportage VvAA Schadeverzekeringen 2021, Klachtenrapportage Rechtsbijstand 2021 en de VvAA Dienstenwijzer.

VvAA Jaarverslag

2021: Solide basis, scherpe focus

Onze service is georganiseerd rondom onze leden en vanuit de behoeften van leden. Ook in 2021 had de pandemie impact op de samenleving, op de economie, op de zorg, op VvAA en op alle zorgprofessionals. Opnieuw hebben we laten zien dat we een veerkrachtige, wendbare en solide organisatie zijn. Met onze unieke vak- en veldkennis bedienen we onze 130.000 leden en klanten persoonlijk, digitaal, op maat én geïntegreerd; zichtbaar en in verbinding.

Bekijk ons jaarverslag 2021

  • lees meer over onze maat­schappelijke toe­ge­voegde waarde, kern­waarden en bij­be­horende Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties op pagina 12 t/m 15.
  • Lees meer over ons beleid in­zake maat­schappelijk verant­woord beleggen met concrete voor­beelden op pagina 45 t/m 48.

 

Download jaarverslag

Download bestuursverslag

Gedragscode Verzekeraars

Als collectief geeft VvAA stem en steun aan ruim 130.000 (para)medici. Dat doen we met kennis, advies, producten en diensten afgestemd op uw situatie, beroepsgroep en/of onderneming.

Zelfregulering

VvAA is lid van het Verbond van Verzekeraars. Daarmee committeren wij ons aan de realisatie van de normen die zijn gesteld in de Gedragscode Verzekeraars. Zelfregulering is daarin het uitgangspunt. Dat komt tot uiting in deze doelstellingen:

  • Behartigen van het klantbelang.
  • Realiseren en waarborgen van een efficiënte bedrijfsvoering.
  • Bestrijden van verzekeringsfraude en criminaliteit.

Aan de hand van self-assessments en bedrijfsbezoeken houdt de Stichting Toetsing Verzekeraars (Stv) toezicht op de naleving van de regels. Belangrijke kernwaarden in de toetsing zijn omgaan met risico's en maatschappelijk betrokken zijn.

VvAA-lid
Wij zijn nu zo'n 40 jaar (misschien langer) verzekerd bij VvAA en hebben altijd goed contact gehad en zijn altijd uitstekend geholpen.

Vragen? Wij helpen graag

Bekijk de veelgestelde vragen op onze servicepagina.

Servicepagina
Veelgestelde vragen