Ga direct naar: InhoudGa direct naar: Menu

Schade rondom uw reis

Schade melden op uw reisverzekering

Is uw smartphone gestolen tijdens uw vakantie, uw koffer beschadigd op het vliegveld of moest u uw reis voortijdig afbreken? Dan is het fijn om te weten wat u moet doen en hoe u uw schade meldt. Zo kunt u snel weer verder. En komt u er even niet uit, dan helpen wij u natuurlijk graag.

Schade melden

Wat wilt u melden?

Schade, verlies of diefstal van bagage

Meld direct online

Via Vive, onze chatbot

Inloggen is niet nodig

Meest gekozen

Eenvoudig en snel via de chat bij Vive, onze virtuele assistent. Inloggen hoeft niet en u bent direct aan de beurt.

Meld schade via Vive

Via MijnVvAA

Direct aan de beurt

Log in met uw account

Via Whatsapp

Persoonlijk contact

Op werkdagen 08.00-17.30

Zo behandelen wij uw schade

Samen kijken we naar een oplossing. En welke stappen daarvoor nodig zijn. Daarom nemen wij na uw schademelding altijd telefonisch of per e-mail contact met u op. Dit doen we meestal binnen 1 tot 3 werkdagen. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Lees verder over hoe wij uw reisschade behandelen.

Schadeformulier downloaden

Hulp nodig?

Spoedeisende hulp

We zijn 24/7 beschikbaar

VvAA Schadeservice

Voor telefonisch contact

Juridische hulp

Onze juristen helpen

Een andere vraag?

Heeft u een andere vraag over onze reisverzekering? We hebben de meest gestelde vragen voor u op een rij gezet.

Alle veelgestelde vragen

PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerToegankelijkheidsverklaringCookiegebruikCookie instellingen