Ga direct naar: InhoudGa direct naar: Menu

Schade rondom je reis en vakantie

Schade melden op je reisverzekering

Is je smartphone gestolen tijdens de vakantie, je koffer beschadigd op het vliegveld of moest je jouw reis voortijdig afbreken? Dan is het fijn om te weten wat je moet doen en hoe je de schade meldt. Zo kun je snel weer verder. En kom je er even niet uit, dan helpen wij je natuurlijk graag.

Schade melden

Wat wil je melden?

Schade, verlies of diefstal van bagage

Meld direct online

Via Vive, onze chatbot

Inloggen is niet nodig

Meest gekozen

Eenvoudig en snel via de chat bij Vive, onze virtuele assistent. Inloggen hoeft niet en je bent direct aan de beurt.

Meld schade via Vive

Via MijnVvAA

Direct aan de beurt

Log in met je account

Via Whatsapp

Persoonlijk contact

Op werkdagen 08.00-17.30

Zo behandelen wij je schade

Samen kijken we naar een oplossing. En welke stappen daarvoor nodig zijn. Daarom nemen wij na je schademelding altijd telefonisch of per e-mail contact met je op. Dit doen we meestal binnen 1 tot 3 werkdagen. Zo weet je precies waar je aan toe bent. Lees verder over hoe wij jouw reisschade behandelen.

Schadeformulier downloaden

Hulp nodig?

Spoedeisende hulp

We zijn 24/7 beschikbaar

VvAA Schadeservice

Voor telefonisch contact

Juridische hulp

Onze juristen helpen

Veelgestelde vragen

Een andere vraag?

We hebben de meest gestelde vragen over onze reisverzekering voor je op een rij gezet.

PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerToegankelijkheidsverklaringCookiegebruikCookie instellingen