Ga direct naar: InhoudGa direct naar: Menu

Hoe behandelen wij je schade?

Schade­behandeling

Bevestiging van je melding

Uiterlijk binnen 3 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie op je schademelding. Meestal laten wij je binnen 1 werkdag weten waar je aan toe bent. Als je ons belt, helpen we je direct en stemmen we in het gesprek af of we nog iets van je nodig hebben om de hoogte van de schade-uitkering te bepalen. Hebben we niets meer nodig, dan weet je meteen waar je op kunt rekenen.

Hoe stellen wij de schade vast?

Wij stellen de schade in overleg met jou vast. Als het nodig is schakelen wij een onafhankelijke schade-expert in. Lees meer informatie over vaststelling schade en contra-expertise (pdf).

Hoe betalen wij de reisschade?

Wij betalen de schade meestal rechtstreeks aan jou. Is een samenwerkende reparateur ingeschakeld voor herstel in natura, dan kunnen wij de schade ook rechtstreeks aan de reparateur vergoeden.

Afwijzing

Wijzen wij jouw schademelding (gedeeltelijk) af? Dan leggen wij je altijd uit waarom dit is.

PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerToegankelijkheidsverklaringCookiegebruikCookie instellingen