Extra reiskosten. Wat nu?

Dit kunt u doen

Verzamel alle gegevens

Moet u extra kosten maken op reis? Verzamel gegevens van de extra kosten, zoals overnachtingen, reis,- en telefoonkosten of schade aan de gehuurde accommodatie. Geef ook de geplande reisperiode, het reisdoel en de bestemming aan ons door. Hiermee maken wij een goede inschatting van de schade.

Meld uw schade online

Reisschade meldt u eenvoudig online via Vive, onze chatbot. Maar ook in MijnVvAA en via WhatsApp. Wat u zelf het prettigst vindt. In alle gevallen wordt uw schade snel en deskundig afgehandeld.

Schade melden

Meld schade online

Via Vive, onze chatbot

Inloggen is niet nodig

24/7 beschikbaar

Eenvoudig en snel via de chat bij Vive, onze virtuele assistent. Inloggen hoeft niet en u bent direct aan de beurt.

Meld schade via Vive

In MijnVvAA

Direct aan de beurt

24/7 beschikbaar

Via Whatsapp

Persoonlijk contact

Op werkdagen 08.00-17.30

Volg uw schade in MijnVvAA

Bekijk en volg de status van uw schademelding eenvoudig in MijnVvAA of in de app. Altijd en overal. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Naar MijnVvAA

Hulp nodig?

Spoedeisende hulp

We zijn 24/7 beschikbaar

VvAA Schadeservice

Voor telefonisch contact

Juridische hulp

Onze juristen helpen

Een andere vraag?

Heeft u een andere vraag over onze reisverzekering? We hebben de meest gestelde vragen voor u op een rij gezet.

Alle veelgestelde vragen

PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerCookiegebruikCookie instellingen