Patiënt dient (tucht)klacht in
Download jouw stappenplan
Een (tucht)klacht kan flinke impact hebben
Een (tucht)klacht van een patiënt kan iedereen in de zorg treffen. Ook jou. Belangrijk is dat je de rode vlaggen herkent, weet wat je moet doen en wie achter je staat.
Download het stappenplan
Vul hieronder je gegevens in, download het stappenplan en krijg direct inzicht in de procedure, de te nemen stappen en de belangrijkste aandachtspunten. Zo heb je houvast op het moment dat het er écht toe doet.
Een ontevreden patiënt, wat nu?
- Wat wordt er van jou als zorgverlener verwacht? Welke verplichtingen heb je?
- Wat is de rol van een klachtenfunctionaris?
- Hoe voorkom je dat een klacht een claim wordt?
Vind de antwoorden in jouw stappenplan.
Direct toegang krijgen
Je ontvangt maximaal 3 berichten, alleen over dit onderwerp.Vragen?
Wij helpen graag. Bel ons op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur.
- Zorgorganisaties
- 030 247 40 50