Zzp-administratie
Altijd inzicht, gemak én controle over uw financiële administratie
Laat uw financiële administratie en belastingaangifte door VvAA verzorgen. Met onze tool Yuki bespaart u veel tijd en krijgt u een compleet beeld van uw financiële administratie op dagbasis. Bovendien ontvangt u advies over fiscale mogelijkheden waar u als ondernemer gebruik van kunt maken.
Voordelen
Met de VvAA Zzp-administratie maakt en verstuurt u in een handomdraai facturen en voegt u makkelijk uw bonnetjes toe aan uw administratie met de bijbehorende app. Zo hoeft u nooit meer een bon te bewaren en voldoet u aan wet- en regelgeving.
24/7 inzicht in uw financiële cijfers
Uw volledige administratie via desktop én app
Samen met VvAA aan uw administratie werken in Yuki
De overgang naar Yuki had wel wat voeten in de aarde gezien er veel meer functionaliteiten in de applicatie zitten dan ik als zzp'er gebruik. Echter nu ik mijn weg heb gevonden werkt het erg prettig. Het factureren en zeker ook het uploaden van documenten voor de boekhouding gaat erg gemakkelijk!
Hoe werkt het?
Met de VvAA Zzp-administratie kunt u eenvoudig uw complete financiële administratie inrichten en automatiseren binnen één platform. Bekijk de korte video en ontdek hoe u het beheer van uw financiële administratie zo eenvoudig mogelijk maakt.
Mogelijkheden
Maak en verstuur uw (verkoop)facturen
Upload inkoopfacturen en bonnen
Werk samen met VvAA aan uw administratie
Ontvang advies over fiscale mogelijkheden
Krijg realtime inzicht met een bankkoppeling
Toegang tot kennisbank VvAA Waarnemersacademie
Als onderdeel van de Zzp-administratie krijgt u toegang tot de kennisbank Waarnemersacademie. Hier vindt u uitlegvideo's en handleidingen over Yuki, zodat u zeker weet dat u uw administratie op de juist manier bijhoudt.
Veelgestelde vragen
Onderdeel van het starterspakket voor zzp'ers
Als ondernemer moet u naast uw financiële administratie nog meer zaken regelen. En daarom hebben we voor startende waarnemers en zzp'ers een starterspakket. Dit pakket is gebaseerd op 3 pijlers die u helpen bij een snelle start als ondernemer in de zorg:
- Uw financiële administratie op orde hebben
- Uw beroepsrisico's verzekeren
- Uw inkomen veiligstellen