Ga direct naar: InhoudGa direct naar: Menu

Hoe behandelen wij uw schade?

Aansprakelijkheid particulier

Schade­behandeling

Bevestiging van uw melding

We begrijpen dat u bij schade snel duidelijkheid wilt. Meestal reageren we al binnen één werkdag. En in uitzonderlijke gevallen binnen 3 werkdagen. We laten u dan meteen weten of er dekking is, of wat we nog van u nodig hebben om dat te bepalen.

Meldt u de schade telefonisch? Dan bespreken we alles direct met u en hoort u of u nog een schriftelijke bevestiging ontvangt.

Wie neemt contact op met de tegenpartij?

De schadebehandelaar neemt contact op met de tegenpartij.

Bent u aansprakelijk voor de schade?

Dan vergoeden wij de schade aan de tegenpartij.

Hoe stellen wij de schade vast?

Wij stellen de schade in overleg met de tegenpartij vast. Als het nodig is schakelen wij een onafhankelijke schade-expert in.

Lees meer informatie over vaststelling schade en contra-expertise (pdf).

Hoe betalen wij de schade?

Wij betalen de schade rechtstreeks aan de tegenpartij.

Afwijzing

Wijzen wij uw claim (gedeeltelijk) af? Dan leggen wij u altijd uit waarom.

PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerToegankelijkheidsverklaringCookiegebruikCookie instellingen