Ga direct naar: InhoudGa direct naar: Menu

Je bent aansprake­lijk gesteld. Wat nu?

Dit kun je doen

Verzamel alle gegevens

Maak duidelijke foto's van de schade en verzamel gegevens van de tegenpartij, zoals de naam, het e-mailadres en telefoonnummer. Maar ook (aankoop)bonnetjes van gemaakte kosten of reparaties. Hiermee maken wij een goede inschatting van de schade.

Medisch aansprakelijk gesteld?

Ben je aansprakelijk gesteld voor een medische fout? Neem dan telefonisch contact met ons op via 030 247 49 67. Of mail ons naar personenschade@vvaa.nl. Wij helpen je snel en deskundig verder.

Meld schade online

Dit kan 24/7 online, bijvoorbeeld bij Vive, onze virtuele assistent. Maar ook via MijnVvAA en via WhatsApp. Wat je zelf het prettigst vindt. In alle gevallen nemen wij na je melding binnen 1 tot 3 werkdagen contact met je op.

Schade melden

Meld schade online

Via Vive, onze chatbot

Inloggen is niet nodig

Meest gekozen

Snel en eenvoudig via de chat bij Vive, onze virtuele assistent. Inloggen hoeft niet en je bent direct aan de beurt.

Meld schade via Vive

Via MijnVvAA

Direct aan de beurt

Log in met je account

Via Whatsapp

Persoonlijk contact

Op werkdagen 08.00-17.30

Schadeformulier downloaden

Hulp nodig?

Spoedeisende hulp

We zijn 24/7 beschikbaar

VvAA Schadeservice

Voor telefonisch contact

Juridische hulp

Onze juristen helpen

Veelgestelde vragen

Hoe behandelen we jouw schade?

Wij vertellen graag meer over hoe we jouw schade behandelen en wat je van ons kunt verwachten.

PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerToegankelijkheidsverklaringCookiegebruikCookie instellingen