U bent aansprake­lijk gesteld. Wat nu?

Dit kunt u doen

Verzamel alle gegevens

Maak duidelijke foto's van de schade en verzamel gegevens van de tegenpartij, zoals de naam, het e-mailadres en telefoonnummer. Maar ook (aankoop)bonnetjes van gemaakte kosten of reparaties. Hiermee maken wij een goede inschatting van de schade.

Medisch aansprakelijk gesteld?

Bent u aansprakelijk gesteld voor een medische fout? Neem dan telefonisch contact met ons op via 030 247 49 67. Of mail ons naar personenschade@vvaa.nl. Wij helpen u snel en deskundig verder.

Meld schade online

Dit kan 24/7 online, bijvoorbeeld bij Vive, onze virtuele assistent. Maar ook in MijnVvAA en via WhatsApp. Wat u zelf het prettigst vindt. In alle gevallen nemen wij na uw melding binnen 1 tot 3 werkdagen contact met u op.

Schade melden

Meld schade online

Via Vive, onze chatbot

Inloggen is niet nodig

Meest gekozen

Snel en eenvoudig via de chat bij Vive, onze virtuele assistent. Inloggen hoeft niet en u bent direct aan de beurt.

Meld schade via Vive

In MijnVvAA

Direct aan de beurt

Login met uw account

Via Whatsapp

Persoonlijk contact

Op werkdagen 08.00-17.30

Volg uw schade in MijnVvAA

Bekijk en volg de status van uw schademelding eenvoudig in MijnVvAA of in de app. Altijd en overal. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Naar MijnVvAA

Schadeformulier downloaden

Hoe behandelen wij uw schade?

Wij vertellen u graag meer over hoe wij uw schade behandelen en wat u van ons kunt verwachten.

Meer over schadebehandeling

Hulp nodig?

Spoedeisende hulp

We zijn 24/7 beschikbaar

VvAA Schadeservice

Voor telefonisch contact

Juridische hulp

Onze juristen helpen

PrivacyverklaringAlgemene voorwaardenDisclaimerCookiegebruikCookie instellingen