U bent aansprakelijk gesteld. Wat nu?
Dit kunt u doen
Verzamel alle gegevens
Maak duidelijke foto's van de schade en verzamel gegevens van de tegenpartij, zoals de naam, het e-mailadres en telefoonnummer. Maar ook (aankoop)bonnetjes van gemaakte kosten of reparaties. Hiermee maken wij een goede inschatting van de schade.
Medisch aansprakelijk gesteld?
Bent u aansprakelijk gesteld voor een medische fout? Neem dan telefonisch contact met ons op via 030 247 49 67. Of mail ons naar personenschade@vvaa.nl. Wij helpen u snel en deskundig verder.
Meld schade online
Dit kan 24/7 online, bijvoorbeeld bij Vive, onze virtuele assistent. Maar ook in MijnVvAA en via WhatsApp. Wat u zelf het prettigst vindt. In alle gevallen nemen wij na uw melding binnen 1 tot 3 werkdagen contact met u op.
Meld schade online
Via Vive, onze chatbot
Inloggen is niet nodig
Meest gekozenIn MijnVvAA
Direct aan de beurt
Login met uw accountVia Whatsapp
Persoonlijk contact
Op werkdagen 08.00-17.30Volg uw schade in MijnVvAA
Bekijk en volg de status van uw schademelding eenvoudig in MijnVvAA of in de app. Altijd en overal. Zo weet u precies waar u aan toe bent.
Schadeformulier downloaden
Hoe behandelen wij uw schade?
Wij vertellen u graag meer over hoe wij uw schade behandelen en wat u van ons kunt verwachten.
Hulp nodig?
Spoedeisende hulp
We zijn 24/7 beschikbaar
VvAA Schadeservice
Voor telefonisch contact
Juridische hulp
Onze juristen helpen