Overig

Reisschade

Schade tijdens uw vakantie?

Hebt u tijdens uw vakantie andere schade gehad dan bagageschade, annuleringsschade of medische kosten, dan kan het zijn dat uw reisverzekering daar dekking voor biedt.

Denk bijvoorbeeld aan:
  • Schade aan gehuurde accommodatie
  • Repatriëring (meestal via Artsen Alarm Service)
  • Reiskosten familie bij ziekenhuisopname
  • Communicatiekosten
  • Hulpverlening auto (pech)

Meld uw schade telefonisch, in MijnVvAA of via WhatsApp

U kunt uw schade telefonisch, in MijnVvAA of via WhatsApp bij ons melden, wat u zelf het prettigst vindt. In alle gevallen wordt uw schade snel en deskundig afgehandeld.

Spoedeisende hulp bij schade?

Bel Artsen Alarm Service. Zij staan dag en nacht voor u klaar. Ook vanuit het buitenland.

Dit nummer is alleen voor acute noodsituaties

Meld uw schade

Telefonisch

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur en helpen u graag.

Hoe werkt het?

  • Neem contact op met VvAA Schadeservice via 030 247 48 86.
  • Houd uw lidnummer bij de hand en alle relevante (bewijs)stukken. 
  • Wij vragen u onder andere naar de oorzaak van de schade en de omstandigheden.

In veel gevallen kunnen we een melding van reisschade al tijdens het eerste telefoongesprek afhandelen.




In MijnVvAA

Reisschade kunt u eenvoudig melden in MijnVvAA. Ook 's avonds en in het weekend.

Hoe werkt het?

  • Log in op MijnVvAA.
  • Klik in het scherm Mijn producten en diensten op uw reisverzekering.
  • Klik onder uw polisgegevens op de button 'Schade melden'.
  • Volg de instructies op het scherm en beantwoord de vragen.
  • Klik op 'Verzenden' als u alle vragen hebt beantwoord.

Inloggen MijnVvAA

MijnVvAA-account aanvragen ›

Via WhatsApp

Sinds kort kunt u uw schade ook gemakkelijk en snel bij ons melden via WhatsApp.

Hoe werkt het?

  • Voeg het nummer 06 833 371 42 toe aan uw contacten. Bijvoorbeeld onder de naam 'VvAA Schade Whatsapp'.
  • Open WhatsApp en zoek 'VvAA Schade WhatsApp' bij uw contacten.
  • U kunt ons nu direct een WhatsApp-bericht sturen en uw schade melden.
  • Vermeld in uw bericht alvast uw naam, lidnummer en oorzaak van de schade.

Wij streven ernaar binnen 2 uur te reageren. Stuurt u ons buiten werktijd een bericht, dan ontvangt u de eerstvolgende werkdag 's ochtends een reactie.