MijnVvAA

Veelgestelde vragen

1. Wat is MijnVvAA?

MijnVvAA is uw persoonlijke omgeving op website van VvAA. Hier beheert u uw persoonlijke gegevens en staan uw VvAA-producten en -diensten overzichtelijk op een rij. Uw VvAA-schadeverzekeringen zijn volledig online beschikbaar. Dit betekent dat u eenvoudig online uw verzekering(en) kunt wijzigen, uw schade kunt melden en alle correspondentie kunt inzien.

MijnVvAA-account aanvragen ›


Is dit een antwoord op uw vraag?  

2. Waarom werkt mijn wachtwoord niet meer?

Uw wachtwoord voor MijnVvAA is om veiligheidsredenen maar 1 jaar geldig. Daarom werkt uw wachtwoord mogelijk niet meer. U kunt heel eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt dit niet? Neemt u dan contact op met onze ledenservice via 030 247 4789. Zij helpen u graag.

Is dit een antwoord op uw vraag?  

3. Welke gegevens kan ik wijzigen in MijnVvAA? En hoe werkt het?

In MijnVvAA kunt u al uw persoonlijk gegevens wijzigen, zoals uw adresgegevens of rekeningnummer(s). Daarnaast kunt u uw VvAA producten en diensten wijzigen, zoals uw autoverzekering, inboedelverzekering of reisverzekering. Ook kunt u hier uw gebruikersnaam en wachtwoord voor MijnVvAA wijzigen.

Meer informatie: Gemakkelijk en snel wijzigen in MijnVvAA


Is dit een antwoord op uw vraag?  

4. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor MijnVvAA ben vergeten?

U kunt hier een nieuw wachtwoord aanmaken. Mocht dat niet lukken of hebt u vragen, belt u dan met onze ledenservice op 030 247 47 89. Wij helpen u graag.

Is dit een antwoord op uw vraag?  

5. Ik ben mijn lidnummer vergeten. Wat moet ik nu doen?

Uw lidnummer vindt u terug op de omslag van de Arts en Auto die u maandelijks krijgt en in al uw VvAA-correspondentie. Hebt u een pasje van Artsen Alarm Service? Daarop staat uw lidnummer op de achterkant. U kunt ook bellen met onze ledenservice op nummer 030 247 47 89.

Is dit een antwoord op uw vraag?  

6. Ik krijg de melding dat het wachtwoord en/of lidnummer niet bekend zijn. Wat nu?

Controleert u eerst uw lidnummer. Dit nummer staat in al uw VvAA-correspondentie. Bij drie foutieve pogingen wordt uw account vanwege veiligheidsredenen geblokkeerd. Met uw lidnummer kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt dan een link van ons op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Bent u uw e-mailadres én uw lidnummer vergeten? Belt u dan met onze Ledenservice op nummer 030 247 47 89.

Is dit een antwoord op uw vraag?  

Staat uw vraag er niet tussen?  Stel uw vraag direct via de chat ›

VvAA Ledenservice

Wij zijn op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur bereikbaar en helpen u graag.