Aansprakelijkheid

Schade melden

Aansprakelijk gesteld?

Meld het telefonisch, in MijnVvAA of via WhatsApp

Hebt u of een gezinslid iemand anders verwond of schade veroorzaakt aan andermans spullen? En bent u daarvoor aansprakelijk gesteld? U kunt dit telefonisch, in MijnVvAA of via WhatsApp bij ons melden, wat u zelf het prettigst vindt. In alle gevallen wordt uw melding snel en deskundig afgehandeld.

Medisch aansprakelijk gesteld?

Bent u aansprakelijk gesteld voor een medische fout? Neem dan via 030 247 49 67 contact op met onze afdeling Letselschade. Zij helpen u snel en deskundig.

Meld uw aansprakelijkstelling

Telefonisch

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur en helpen u graag.

Hoe werkt het?

  • Neem contact op met VvAA Schadeservice via 030 247 48 86.
  • Houd uw lidnummer bij de hand en alle relevante (bewijs)stukken. 
  • Wij vragen u onder andere naar de reden van de aansprakelijkstelling en de omstandigheden.

In veel gevallen kunnen we een melding van aansprakelijkstelling al tijdens het eerste telefoongesprek afhandelen.




In MijnVvAA

Uw aansprakelijkstelling kunt u eenvoudig online melden in MijnVvAA.

Hoe werkt het?

  • Log in op MijnVvAA.
  • Klik in het scherm Mijn producten en diensten op uw verzekering.
  • Klik onder uw polisgegevens op de button 'Schade melden'.
  • Volg de instructies op het scherm en beantwoord de vragen.
  • Klik op 'Verzenden' als u alle vragen hebt beantwoord.

Inloggen MijnVvAA

MijnVvAA-account aanvragen ›

Via WhatsApp

Sinds kort kunt u uw aansprakelijkstelling ook gemakkelijk bij ons melden via WhatsApp.

Hoe werkt het?

  • Voeg het nummer 06 833 371 42 toe aan uw contacten. Bijvoorbeeld onder de naam 'VvAA Schade Whatsapp'.
  • Open WhatsApp en zoek 'VvAA Schade WhatsApp' bij uw contacten.
  • U kunt ons nu direct een bericht sturen en uw aansprakelijkstelling melden.
  • Vermeld in uw bericht alvast uw naam, lidnummer en oorzaak van de schade.

Wij streven ernaar binnen 2 uur te reageren. Stuurt u ons buiten werktijd een bericht, dan ontvangt u de eerstvolgende werkdag 's ochtends een reactie.

Hoe behandelen wij uw schade?

Wilt u weten hoe wij uw schade behandelen en wat u van ons kunt verwachten? Hier leest u hoe wij uw schade behandelen.