Download nu de VvAA-app

Wil je vragen kunnen stellen aan je toekomstige ik, loopbaanervaring krijgen uit eerste hand of weten hoe de werk-privé balans is van een intensivist of een bedrijfsarts? Je ervaart het met de VvAA-app.

Download on the App Store   Get it on Google Play


VvAA-app

Het grootste zorgnetwerk van Nederland op je telefoon

Een vraag stellen aan een ervaren zorgverlener die jouw pad al heeft bewandeld heeft en van wie je een eerlijk antwoord krijgt. Klinkt dat als muziek in je oren? Mooi, want met de VvAA-app krijg je laagdrempelig contact met je al werkende zorgcollega’s.

Direct antwoord op je vragen

  • Hoe is de werk-privé balans van een fysiotherapeut met een eigen praktijk?
  • Waar let een chirurg op als je bijvoorbeeld solliciteert als AIOS?
  • Hoe is hiërarchie als je in een ziekenhuis gaat werken?

Alle antwoorden op je vragen zijn binnenkort slechts een paar klikken van je verwijderd.

Download on the App Store   Get it on Google Play
De VvAA-app staat in de stores | VvAA

Wij helpen je graag

Alle vragen, opmerkingen, suggesties of feedback zijn van harte welkom.

Alle voordelen van de VvAA-app

  • Verbinden van leden onderling
  • Checken van je exclusieve VvAA-ledenvoordeel
  • Bekijken van de ledemaatjes (advertenties van leden)
  • Eenvoudig (via de app) een vraag stellen aan VvAA

We zoeken experts voor de VvAA-app

Word expert voor de VvAA-app | VvAA

Ben jij een expert?

Als expert geef je vanuit persoonlijke ervaring antwoord op vragen van studenten. Zo wordt het unieke netwerk dat VvAA is, en alle kennis die de leden met zich meebrengen, toegankelijk. Je bepaalt zelf hoeveel tijd je hieraan besteed en je kunt de app ook tijdelijk op ‘pauze’ zetten als je bijvoorbeeld op vakantie gaat. Jezelf aanmelden heb je zo gedaan.

Meld je nu aan als expert

*
*
Onderwerpen



Geef aan waarover je graag vragen wilt beantwoorden
*

Antwoorden op veelgestelde vragen

1. Hoe download ik de VvAA-app?

De VvAA-app kun je downloaden vanuit de App Store rel="noopener noreferrer" voor iOS-gebruikers en Play Store voor Android-gebruikers. Zoek op ‘VvAA’ om de app te vinden. Let op: er zijn meer VvAA-apps. Het gaat om de VvAA-app en niet om VvAA zorgverzekering, VvAA Opinio of VvAA Analyse. De app is niet beschikbaar voor Windows-gebruikers.

2. Met welke gegevens kan ik inloggen?

Je kunt inloggen met de gegevens van je Mijn VvAA-account. Heb je nog geen Mijn VvAA-account? Dan kun je nog niet inloggen in de VvAA-app. Via de website of via het inlogscherm van de app kun je een account aanmaken. Dat heb je in een paar minuten geregeld. Zodra je een account hebt, kun je inloggen in de VvAA-app.

3. Ik ben mijn lidnummer vergeten. Wat moet ik nu doen?

Het lidnummer kun je vinden op alle VvAA-correspondentie en op de omslag van je Arts en Auto. Het lidnummer staat ook op de achterkant van het pasje van Artsen Alarm Service, als je dat hebt. Bel anders naar Ledenservice op nummer 030 247 47 89. Wij helpen je graag. Zodra je de VvAA-app eenmaal hebt geïnstalleerd, dan heb je de digitale ledenpas met je lidnummer altijd bij de hand.

4. Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Je kunt online een nieuw wachtwoord aanvragen. Dat kan via de website (ga naar ‘inloggen’ rechtsboven van de pagina en klik op ‘Wachtwoord vergeten’). Of via de app (je gaat dan naar de mobiele website van Mijn VvAA, waar je ook op ‘Wachtwoord vergeten’ kunt klikken). Hier kun je ook een nieuw wachtwoord instellen.

5. Wat kan ik met de VvAA-app?

Momenteel is de VvAA-app vooral ontwikkeld voor student-leden. Zij kunnen via de app een vraag stellen aan een ervaren zorgverlener. Deze vragen gaan met name om niet-inhoudelijk vakgerelateerde zaken. Denk aan werk-privé balans of het solliciteren op de juiste functie. Ervaren zorgverleners (experts) kunnen de VvAA-app downloaden om de vragen van studenten te beantwoorden. In VvAA-app vind je ook de digitale ledenpas, ledemaatjes en je exclusieve ledenvoordeel.

6. Hoe word ik expert in de VvAA-app?

Alle leden met een beroep in het heden of verleden (gepensioneerd) kunnen expert worden. Je kunt je hiervoor aanmelden en aangeven over welke onderwerpen je graag vragen wilt beantwoorden. Na je aanmelding zorgen wij ervoor dat je status in de VvAA-app wijzigt. Je ontvangt een e-mail zodra je vragen kunt ontvangen en dus beantwoorden.

7. Hoeveel tijd kost het beantwoorden van vragen?

Je bepaalt zelf hoeveel tijd je wilt besteden aan de VvAA-app. Je hoeft niet op iedere vraag antwoord te geven (laat wel even weten dat je de vraag niet gaat beantwoorden) en je kunt reageren in je eigen tijd. In de VvAA-app kun je aangeven als je tijdelijk niet bereikbaar bent of wilt zijn. Je ontvangt dan tijdelijk geen nieuwe vragen.

8. Moet ik via de app contact houden?

Nee, de VvAA-app is vooral bedoeld om eenvoudig en laagdrempelig in contact te komen. Uiteraard ben je vrij als je liever het contact via e-mail of telefonisch voort te zetten. Ons doel is vooral om leden met elkaar te verbinden. Let er wel op om voorzichtig te zijn met het verstrekken van je persoonlijke gegevens.

9. Ik heb feedback over de app, waar kan ik dit kwijt?

Al je vragen, opmerkingen, suggesties of feedback zijn van harte welkom. Laat het ons weten en stuur je bericht.

10. Is de app voor iedereen beschikbaar?

Nee, de app is alleen beschikbaar voor VvAA-leden. Iedereen kan 'm wel downloaden, alleen inloggen lukt dan niet. Ben je een zorgverlener of student en wil je de app gebruiken, maar ben je nog niet lid? Dan kun je lid worden om vervolgens de VvAA-app te gebruiken. Let op: de verwerking van je aanvraag duurt één dag. Als het lidmaatschap is bevestigd kun je direct een Mijn VvAA-account aanmaken waarmee je kunt inloggen.


Al je feedback is welkom

Als de VvAA-app live gaat werkt nog niet alles optimaal. De komende tijd gebruiken we vooral om app te optimaliseren. Daarom nodigen wij je graag uit om ons al je feedback en suggesties te sturen.

Stuur ons je bericht