Inloggen

Nieuw: COVID-19-dossier nu ook in de app

Het is een onzekere tijd, waarin veel van u wordt gevraagd. VvAA helpt u graag met het COVID-19-dossier, samen­gesteld door onze deskundigen. Dit dossier vindt u nu ook in onze app. U hebt nu altijd de nieuwste informatie rondom COVID-19 makkelijk op uw telefoon.

Download on the App Store   Get it on Google Play


Hét zorgnetwerk van Nederland op uw telefoon

Download de VvAA App

Kom in contact met uw werkende zorgcollega's

Een vraag stellen aan een ervaren zorgverlener die uw pad al heeft bewandeld en u een eerlijk antwoord geeft. Met de VvAA App krijgt u laagdrempelig contact met werkende zorgcollega’s. Zo kunt u hen bijvoorbeeld vragen stellen als: 

  • Hoe is de werk-privé balans van een fysiotherapeut met een eigen praktijk?
  • Waar let een chirurg op als u solliciteert als AIOS?
  • Hoe is de hiërarchie als u in een ziekenhuis gaat werken?

Nieuw in de VvAA App

Op uw persoonlijke startscherm in de VvAA App vindt u nu ook informatie over COVID-19. In het COVID-19-dossier vertalen we de ontwikkelingen naar uw dagelijkse praktijkvoering. Daarnaast vinden we het belangrijk dat u VvAA altijd en overal gemakkelijk kunt bereiken in deze onzekere tijd. Vandaar dat u via de tab 'Contact' nu gemakkelijk kunt chatten met ons. Sinds begin april is de app nu nog persoonlijker. Uw startscherm past zich aan op basis van uw gegevens. We hopen het u op die manier nog gemakkelijker te maken.

Alle voordelen van de VvAA App

Opinio
Naast dat u makkelijk contact kunt leggen met werkende zorgcollega's, vindt u nog meer voordelen in de VvAA App. Zo kunt u bijvoorbeeld ook deelnemen aan
Opinio-onderzoeken. Dankzij uw respons en input kan VvAA – als  collectief dat al ruim 124.000 zorgprofessionals met elkaar verbindt – belangrijke onderwerpen in de zorg aankaarten en helpen werken aan oplossingen. Ook kunnen wij door uw input onze dienstverlening verbeteren om u en uw collega’s weer beter van dienst te kunnen zijn.

Digitale ledenpas
In de app vindt u ook uw digitale ledenpas. Zo hebt u deze altijd bij de hand. 

Ledenvoordeel, Ledemaatjes en de zorgdeclaratie app
Op het startscherm hebt u ook toegang tot deze voordelen van VvAA-leden. Zo scrollt u daar makkelijk doorheen en kunt u in de gaten houden wat er allemaal aangeboden wordt.

Download on the App Store   Get it on Google Play

Nog geen MijnVvAA-account?

Om in te loggen bij de VvAA App hebt u een MijnVvAA-account nodig. Dit kunt u makkelijk online aanvragen.
Blog: Stel uw vragen aan een zorgprofessional

Jeroen, psychiater in opleiding, had een aantal vragen over zijn toekomst in het vak. Hij stelde deze vragen aan een ervaren psychiater via de VvAA App.


Alle voordelen van de VvAA App

  • Verbinden van leden onderling
  • Checken van je exclusieve VvAA-ledenvoordeel
  • Een marktplaats van en voor leden
  • Laat uw stem horen via VvAA Opinio
  • Eenvoudig een vraag stellen aan VvAA

We zoeken experts voor de VvAA App

Word expert voor de VvAA-app | VvAA

Bent u een expert?

Als expert geeft u vanuit persoonlijke ervaring antwoord op vragen van studenten. Zo wordt het unieke netwerk dat VvAA is, en alle kennis die de leden met zich meebrengen, toegankelijk. U bepaalt zelf hoeveel tijd u hieraan besteedt en u kunt de app ook tijdelijk op ‘pauze’ zetten als u bijvoorbeeld op vakantie gaat. Uzelf aanmelden hebt u zo gedaan.

Meld u nu aan als expert

*
*
Onderwerpen




Geef aan waarover u graag vragen wilt beantwoorden
*

Antwoorden op veelgestelde vragen

1. Hoe download ik de VvAA App?

De VvAA App kunt u downloaden vanuit de App Store voor iOS-gebruikers en Play Store voor Android-gebruikers. Zoek op ‘VvAA’ om de app te vinden. Het gaat om de VvAA App en niet om VvAA zorgverzekering, VvAA Opinio of VvAA Analyse. De app is niet beschikbaar voor Windows-gebruikers.

2. Met welke gegevens kan ik inloggen?

U kunt inloggen met de gegevens van uw Mijn VvAA-account. Hebt u nog geen Mijn VvAA-account? Dan kunt u nog niet inloggen in de VvAA App. Via de website of via het inlogscherm van de app kunt u een account aanmaken. Dat hebt u in een paar minuten geregeld. Zodra u een account hebt, kunt u inloggen in de VvAA App.

3. Ik ben mijn lidnummer vergeten. Wat moet ik nu doen?

Het lidnummer kunt u vinden op alle VvAA-correspondentie en op de omslag van uw Arts en Auto. Het lidnummer staat ook op de achterkant van het pasje van Artsen Alarm Service, als u dat hebt. Bel anders naar Ledenservice op nummer 030 247 47 89. Wij helpen u graag. Zodra u de VvAA App eenmaal hebt geïnstalleerd, dan hebt u de digitale ledenpas met uw lidnummer altijd bij de hand.

4. Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

U kunt online een nieuw wachtwoord aanvragen. Dat kan via de website (ga naar ‘inloggen’ rechtsboven van de pagina en klik op ‘Wachtwoord vergeten’). Of via de app (u gaat dan naar de mobiele website van Mijn VvAA, waar u ook op ‘Wachtwoord vergeten’ kunt klikken). Hier kunt u ook een nieuw wachtwoord instellen.

5. Wat kan ik met de VvAA App?

De VvAA App is er voor álle leden. Zit u met een vraag en wilt u die graag kwijt bij een zorgcollega? De app vindt voor u de juiste persoon. Bijvoorbeeld als u twijfelt over een specialisatie, wilt weten hoe anderen hun tijd nuttig besteden na pensionering of welke valkuilen er zijn bij het starten van een eigen praktijk. In de VvAA App vindt u ook jouw digitale ledenpas, exclusieve ledendeals en kunt u ‘appen’ met VvAA.

6. Hoe word ik expert in de VvAA App?

Alle leden kunnen expert worden. Of u nu student bent, al een tijdje werkt of juist gepensioneerd bent. U kunt u hiervoor aanmelden en aangeven over welke onderwerpen u graag vragen wilt beantwoorden. Ook in de VvAA App kunt u uzelf aanmelden. Na uw aanmelding zorgen wij ervoor dat uw status in de VvAA App wijzigt. U ontvangt een e-mail zodra u vragen kunt ontvangen en dus beantwoorden. De term ‘expert’ klinkt misschien wat zwaar, zo bedoelen we het niet. Belangrijk is dat u vanuit uw eigen ervaring iemand verder wilt helpen.

7. Hoeveel tijd kost het beantwoorden van vragen?

U bepaalt zelf hoeveel tijd u wilt besteden aan de VvAA App. U hoeft niet op iedere vraag antwoord te geven (laat wel even weten dat u de vraag niet gaat beantwoorden) en u kunt reageren in uw eigen tijd. In de VvAA App kunt u aangeven als u tijdelijk niet bereikbaar bent of wilt zijn. U ontvangt dan tijdelijk geen nieuwe vragen.

8. Moet ik via de app contact houden?

Nee, de VvAA App is vooral bedoeld om eenvoudig en laagdrempelig in contact te komen. Uiteraard bent u vrij het contact via e-mail of telefonisch voort te zetten. Ons doel is vooral om leden met elkaar te verbinden. Let er wel op om voorzichtig te zijn met het verstrekken van uw persoonlijke gegevens.

9. Ik heb feedback over de app, waar kan ik dit kwijt?

Al uw vragen, opmerkingen, suggesties of feedback zijn van harte welkom. Laat het ons weten en stuur uw bericht.

10. Is de app voor iedereen beschikbaar?

Nee, de app is alleen beschikbaar voor VvAA-leden. Iedereen kan 'm wel downloaden, alleen inloggen lukt dan niet. Bent u een zorgverlener of student en wilt u de app gebruiken, maar bent u nog niet lid? Dan kunt u lid worden om vervolgens de VvAA App te gebruiken. Let op: de verwerking van uw aanvraag duurt één dag. Als het lidmaatschap is bevestigd kunt u direct een Mijn VvAA-account aanmaken waarmee u kunt inloggen.


Al uw feedback is welkom

De VvAA app is nog volop in ontwikkeling. Daarom nodigen wij u graag uit om ons al uw feedback en suggesties te sturen.

Stuur ons uw bericht