Keuzemenu

VvAA Ledenservice

Telefonisch keuzemenu

Om het u gemakkelijk te maken, werken wij met een keuzemenu als u ons belt:

  • Keuze 1: Rechtsbijstand
  • Keuze 2: Nieuwe of bestaande schademelding
  • Keuze 3: Advies over diensten, lopende verzekeringen, hypotheek of pensioen

Voor overige vragen blijft u aan de lijn.


Vijf minuten in wachtrij? Wij bellen u terug

Wij streven ernaar om op jaarbasis 90% van alle inkomende gesprekken binnen 15 seconden te beantwoorden (nadat u uw keuze in het menu hebt gemaakt). De afgelopen jaren zijn we daar steeds ruim in geslaagd. Nu kan het gebeuren dat u helaas toch in een wachtrij terechtkomt. Als dat langer dan 5 minuten duurt, kunt u een bericht inspreken. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.

VvAA Ledenservice

Wij zijn op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur bereikbaar en helpen u graag.