Digitaal Corresponderen
Veelgestelde vragen
In het kader van duurzaamheid zetten we stappen om zo min mogelijk papier te verspillen. Ruim 80% van onze leden ontvangt de correspondentie over hun VvAA schadeverzekering(en) en adviesdienst(en) op dit moment al digitaal. Als u en de andere leden die de correspondentie nog per post ontvangen ook overgaan op digitaal corresponderen, besparen we samen nog eens 3.400 kilo extra papier per jaar.
U kunt dit telefonisch doorgeven aan onze Ledenservice.
U bereikt onze Ledenservice op werkdagen tussen 08:30 uur en 17:30 uur op 030 247 47 89, keuze 3.
Op dit moment kunt u alleen digitaal corresponderen over uw VvAA schadeverzekering(en en adviesdienst(en). Wij werken er hard aan om dit ook voor andere producten mogelijk te maken.
Weer overstappen op correspondentie per post is altijd mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze Ledenservice via 030 247 47 89.
Voorheen vroegen wij u inderdaad om zelf een keuze te maken tussen digitaal of per post. Met de kennis van nu nemen wij het besluit om de communicatie voortaan digitaal te versturen. Zo besparen we samen maar liefst 3.400 kilo papier per jaar extra. Daarnaast heeft het ook een groot voordeel voor u: de digitale berichten vindt u altijd terug in MijnVvAA.
Vragen?
Bij ons regelt u veel zelf online. Zo kunt u snel verder. Bekijk daarom de veelgestelde vragen op onze servicepagina.
- Servicepagina
- Veelgestelde vragen