Het VvAA jaarverslag 2017 is uit

Het VvAA Jaarverslag 2017 is uit. Het jaarverslag heeft de titel In beweging.

2017 was een jaar vol beweging. Het jaar waarin het initiatief (Ont)Regel de Zorg aangroeide tot een brede beweging om de administratiedruk in de zorg aan te pakken. Binnen VvAA zetten we de beweging in naar een andere manier van werken om onze leden nog beter en gerichter van dienst te kunnen zijn.

Onbezorgd
VvAA wil er zijn voor haar leden en kunnen anticiperen op de behoefte en vragen die er zijn. Daardoor zijn we continu wendbaar en in beweging. Het uiteindelijke doel is dat onze leden onbezorgd hun vak en praktijk kunnen uitoefenen. Dat doen we op twee manieren: door het collectief een stem te geven en te versterken. En door de individuele zorgverlener te ondersteunen met dienstverlening die past bij zijn of haar situatie en beroepsgroep.

Highlights 2017
In het jaarverslag leest u meer over de ontwikkelingen en activiteiten die daar in 2017 een bijdrage aan hebben geleverd. Uiteraard vindt u er ook de financiële resultaten over 2017. Dit jaar versturen we geen papieren versie van ons jaarverslag, maar hebben we de highlights van 2017 online gezet. Zo krijgt u snel en makkelijk een beeld van het afgelopen jaar. Wilt u meer weten, dan kunt u er ook het volledige jaarverslag downloaden.

Bekijk het jaaroverzicht 2017
(u vindt er ook de pdf van het complete jaarverslag)