Inloggen

Wekelijks werkgeversspreekhalfuur

Omdat u als werkgever in deze uitzonderlijke tijd met uitzonderlijke vraagstukken wordt geconfronteerd, organiseert VvAA vanaf 1 mei 2020 een wekelijks online ‘spreekhalfuur’ voor werkgevers.


Werkgeversspreekhalfuur

Praktische informatie

Data

Wekelijks vanaf 1 mei 2020

Tijden

Van 10.00 tot 10.30 uur

Locatie

Online, dus achter uw computer

Kosten

Geen
Elke vrijdag van 10.00 tot 10.30 uur bespreken onze adviseurs van werkgeverszaken, jurist Jorine Barents en salarisspecialist Jean-Paul van Bemmel, drie actuele werkgeversvragen omtrent COVID-19. Daarnaast is er gelegenheid om uw vragen hierover te stellen aan de adviseurs.

Welke vragen staan 15 mei centraal?

  1. Werktijden | In hoeverre kunnen werktijden van medewerkers worden aangepast nu er een andere verdeling van uren vereist is?
  2. WAB | Wat zijn de regels voor het toepassen van de verschillende premies en het bepalen van een vaste arbeidsomvang?
  3. Corona-afwezigheid | Hoe zit het met de loondoorbetaling bij ziekte of andere coronagerelateerde afwezigheid?
Binnenkort kunt u zich weer aanmelden voor het volgende spreekhalfuur

 Vorige webinars terugkijken kan hier: 8 mei en 1 mei