Customer Champions met Steven van Belleghem

Speciaal voor VvAA-leden een ontbijtsessie met kennismaking

Customer Champions

Praktische informatie


Datum
Woensdag 20 november

Programma
08.00 uur: Ontvangst
08.15 uur: VvAA ontbijt
09.30 uur: Start seminar
17.00 uur: einde seminar met borrel

Locatie
Johan Cruijff ArenA 
ArenA Boulevard 1 
1100 DL Amsterdam 

Prijzen
Als lid van VvAA krijgt u bij inschrijving voor het seminar een speciale VIP-upgrade. Voor het seminar schuift u aan bij een besloten VvAA-ontbijtsessie (08.15 – 09.15) inclusief kennismaking met Steven van Belleghem. 
U betaalt: € 995,- per persoon (excl. 21 procent btw). 

Inschrijven kan via onderstaande knop:

AANMELDEN
 

 

Met Steven van Belleghem

Klantgerichtheid is al jaren een belangrijk thema in de zorg. Hoe kan de zorg hierin leren van andere sectoren? Op 20 november vindt hét seminar over sublieme klantgerichtheid plaats: Customer Champions. VvAA-leden krijgen een speciaal VvAA-arrangement bij dit seminar met een vroege vogel ontbijt plus kennismaking met keynote spreker Steven van Belleghem.

Klanten en klantrelaties veranderen voortdurend. Tech-giganten als Amazon en Coolblue zorgen voor sublieme klantervaringen en briljante service. 
Klanten raken hierdoor gewend aan maatwerk, snelheid en een service van topniveau. En verwachten dat vervolgens ook bij uw organisatie. Goed is niet goed genoeg, subliem is de nieuwe standaard. Hoe kunt u daarin meebewegen?

Wat zijn de geheimen en gewoonten van organisaties in de Champions League van klantgerichtheid? Wat doen ze écht anders? En wat kunt u daarvan leren? U krijgt antwoord van experts en voorbeelden op dit gebied.

De sprekers

Steven van BelleghemSteven van Belleghem schreef 4 bestsellers over digitale trends en klantrelaties. Hij is daarnaast ook nog professor, ondernemer, topspreker en globetrotter. Hij reist de hele wereld over om de laatste trends te spotten en vertaalt deze naar concrete ideeën, die meteen in te zetten zijn in uw praktijk.



Duncan WardleDuncan Wardle werkte 25 jaar bij Walt Disney als Vice President of Innovation & Creativity. Hij bracht Disney’s customer experience naar de absolute wereldtop en is ook nog een fenomenaal spreker.





Pieter Zwart richtte in 2000 het bedrijf Coolblue, dat inmiddels 3000 medewerkers heeft en een omzet van 1.2 miljard euro. Hij baart opzien met radicale klantgerichtheid tot in elk detail van de organisatie.




Jos BurgersJos Burgers is de meester van de eye-openers en praktische inzichten over het belangrijkste bezit van uw organisatie: de klanten. Hij is daarnaast de meest succesvolle management-auteur van Nederland.



Programma

BLOK 1: Klantrelaties veranderen… voorgoed
Hoe digitalisering klantrelaties verandert
China, Silicon Valley & Artificial Intelligence: dit moet u weten
Hoe kunt u nú aan de slag?
  Spreker: Steven van Belleghem

BLOK 2: Creating magic in your customer experience
Disney’s customer experience secrets
How to discover what customers really want?
Creating a culture of customer focused innovation
Spreker: Duncan Wardle (Disney)

BLOK 3: De menselijke factor in een AI wereld
Digitalisering maakt de menselijke factor belangrijker
Hoe maken uw mensen het verschil?
Bedrijven die dit briljant toepassen
  Spreker: Steven van Belleghem

BLOK 4: Fans maken door extreme klantgerichtheid
Kampioenen hebben fans. Hoe creëert u die? Jos Burgers geeft u twee manieren om fans te maken van uw klanten. Verhelderend en extreem praktisch!
Coolblue is hét voorbeeld van ultieme klantgerichtheid. Hoe doen ze dat? Oprichter Pieter Zwart laat zien hoe u zo’n cultuur bouwt én vasthoudt.

Exclusief VvAA arrangement

Bij dit seminar krijgt u als VvAA lid een unieke upgrade: voorafgaand aan het seminar bent u uitgenodigd voor een VvAA ontbijt met andere medische professionals. Bovendien zal keynote spreker Steven van Belleghem ook nog kort aanschuiven voor een kennismaking. Een unieke gelegenheid.