Hoe behandelen wij uw schade?

Reis- en annuleringsverzekering

Bevestiging van uw melding

Binnen 10 werkdagen bevestigen wij de ontvangst van uw schademelding en geven wij aan of er dekking is. Bij een telefonische schademelding nemen wij de schadebehandeling direct met u door. Wij geven dan ook aan of wij u wel of niet een schriftelijke bevestiging van uw melding sturen.

Hoe stellen wij de schade vast?

Wij stellen de schade in overleg met u vast. Als het nodig is schakelen wij een onafhankelijke schade-expert in.

Meer informatie over vaststelling schade en contra-expertise (PDF) ›

Hoe betalen wij uw schade?

Wij betalen de schade meestal rechtstreeks aan u. Indien een samenwerkende reparateur is ingeschakeld voor herstel in natura, kunnen wij de schade ook rechtstreeks aan de reparateur vergoeden.

Afwijzing

Wijzen wij uw claim (gedeeltelijk) af? Dan leggen wij u altijd uit waarom.