Inloggen

Hoe behandelen wij uw schade?

Reis- en annuleringsverzekering

Bevestiging van uw melding

Uiterlijk binnen 3 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw claim. Meestal laten wij u binnen 1 werkdag weten waar u aan toe bent. Als u ons belt, helpen we u direct en stemmen we in het gesprek af of we nog iets van u nodig hebben om de hoogte van de schade-uitkering te bepalen. Hebben we niets meer nodig, dan weet u meteen waar u op kunt rekenen.

Hoe stellen wij de schade vast?

Wij stellen de schade in overleg met u vast. Als het nodig is schakelen wij een onafhankelijke schade-expert in.

Meer informatie over vaststelling schade en contra-expertise (PDF) ›

Hoe betalen wij uw schade?

Wij betalen de schade meestal rechtstreeks aan u. Indien een samenwerkende reparateur is ingeschakeld voor herstel in natura, kunnen wij de schade ook rechtstreeks aan de reparateur vergoeden.

Afwijzing

Wijzen wij uw claim (gedeeltelijk) af? Dan leggen wij u altijd uit waarom.