Inloggen

Stappenplan schadeherstel tijdens COVID-19

In deze uitzonderlijke tijd hebben wij de werkwijze rondom schadeherstel aangepast: we maken het proces zo makkelijk, veilig en snel mogelijk. Zo houdt u zo veel mogelijk tijd over voor uw patiënten en cliënten.

Om de risico's op besmetting maximaal te elimineren, doet onze schadeherstelpartner A.A.S. de  schade-intake (digitaal) op afstand. Zij halen uw auto met (ruit)schade op en brengen uw auto na herstel als nieuw terug op de door u gewenste locatie. 

Stappenplan schadeherstel

Stap 1 Schade melden bij VvAA schadeservice
U meldt uw schade zoals vanouds bij VvAA schadeservice. Hier hoort u onder meer wat de eventuele gevolgen zijn van het schadeherstel voor uw schadevrije jaren. Meld de schade via:
  • Telefoon: De schadebehandelaar vraagt of u gebruik wilt maken van de digitale intake en haal- & brengservice op locatie. Uw gegevens worden rechtstreeks verstuurd naar de dichtstbijzijnde A.A.S. schadehersteller.
  • WhatsApp: Per WhatsApp krijgt u het verzoek zoals hierboven beschreven. Uw gegevens en de foto’s worden direct doorgestuurd naar de dichtstbijzijnde A.A.S. schadehersteller.
  • E-mail: Per e-mail krijgt u het verzoek zoals hierboven beschreven. Uw gegevens en de foto’s worden direct doorgestuurd naar de dichtstbijzijnde A.A.S. schadehersteller.
Stap 2 Intakeformulier invullen
U ontvangt van de A.A.S. schadehersteller die VvAA voor u selecteert het deels ingevulde intakeformulier per e-mail. Hij vraagt u eventueel een aantal extra foto’s van de schade te maken en dit formulier terug te sturen. U geeft op het formulier aan wanneer u gebeld wilt (en kunt) worden.

Stap 3 Schademelding doornemen met A.A.S.
Op het door u gekozen moment belt een A.A.S. medewerker om samen met u de schademelding door te nemen. En om een afspraak te maken wanneer het u schikt om uw auto om te ruilen voor een leenauto op de door u aangegeven locatie en op het tijdstip dat u het beste uitkomt.

Stap 4 Auto omruilen
Op de door u doorgegeven locatie, datum en tijdstip haalt het schadeherstelbedrijf uw auto op en nemen zij direct het vervangend vervoer voor u mee. Zij nemen daarbij alle voorzorgmaatregelen in acht*.

Stap 5 Autoschade herstellen
Na herstel levert de schadehersteller uw auto weer als nieuw én gedesinfecteerd bij u af. De leenauto nemen ze uiteraard mee terug. Per e-mail ontvangt u de bijbehorende papieren. A.A.S. regelt verder de afhandeling rechtstreeks met VvAA.
 
*Meer weten over de maatregelen van  A.A.S. rondom COVID-19? Lees meer op de website van A.A.S..

VvAA Schadeservice

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur en helpen u snel en deskundig.

Autoschade melden WhatsApp