Inloggen

Hoe behandelen wij uw schade?

Aansprakelijkheid Particulier

Bevestiging van uw melding

We spannen ons maximaal in om binnen een werkdag (en bij uitzondering uiterlijk binnen drie werkdagen) te reageren op uw schademelding en geven dan direct aan of er dekking is. Bij een telefonische schademelding nemen wij de schadebehandeling direct met u door. Wij geven dan ook aan of wij u wel of geen schriftelijke bevestiging van uw melding sturen.

Wie neemt contact op met de tegenpartij?

De schadebehandelaar neemt contact op met de tegenpartij.

Bent u aansprakelijk voor de schade?

Dan vergoeden wij de schade aan de tegenpartij.

Hoe stellen wij de schade vast?

Wij stellen de schade in overleg met de tegenpartij vast. Als het nodig is schakelen wij een onafhankelijke schade-expert in.

Meer informatie over vaststelling schade en contra-expertise (PDF) ›

Hoe betalen wij de schade?

Wij betalen de schade rechtstreeks aan de tegenpartij.

Afwijzing

Wijzen wij uw claim (gedeeltelijk) af? Dan leggen wij u altijd uit waarom.