Onze reactietermijnen

Hoe snel ontvang ik een reactie?

Altijd zo snel mogelijk

Als u ons een vraag stelt via het contactformulier of e-mail proberen wij deze altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Hieronder ziet u de termijnen waarbinnen u uiterlijk een eerste inhoudelijke reactie van ons krijgt. Ook leest u hoe snel wij de telefoon opnemen en hoe snel wij reageren op berichten via de chat en WhatsApp.

Contactformulier en e-mail

Hoelang het duurt voordat u een eerste inhoudelijke reactie krijgt van ons is afhankelijk van het onderwerp van uw vraag:

  • Verzekeringen: uiterlijk 3 werkdagen
  • Arbeidsongeschiktheidsverzekering: uiterlijk 3 werkdagen
  • MijnVvAA: uiterlijk 3 werkdagen
  • Adreswijziging: uiterlijk 3 werkdagen
  • Werkgeverszaken: uiterlijk 3 werkdagen
  • Schade: uiterlijk 10 werkdagen
  • Rechtsbijstand: uiterlijk 5 werkdagen
  • VvAA zorgverzekering: uiterlijk 10 werkdagen
  • VvAA levensverzekering: uiterlijk 15 werkdagen
  • Ander onderwerp: uiterlijk 3 werkdagen

Telefoon

Wij streven ernaar om op jaarbasis 90% van alle inkomende gesprekken binnen 15 seconden te beantwoorden (nadat u uw keuze in het menu hebt gemaakt). De afgelopen jaren zijn we daar steeds ruim in geslaagd. Nu kan het gebeuren dat u helaas toch in een wachtrij terechtkomt. Als dat langer dan 5 minuten duurt, kunt u een bericht inspreken. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.

WhatsApp

VvAA schadeservice is via WhatsApp bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 17:30 uur. Wij streven ernaar binnen 2 uur te reageren. Stuurt u ons 's avonds of in het weekend een bericht, dan ontvangt u de eerstvolgende werkdag 's ochtends een antwoord.

Chat

VvAA ledenservice is via chat bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17:30 uur. U ontvangt binnen 30 seconden een reactie van ons als u via de chat een vraag stelt.