5-stappenplan AOV-advies

Inventariseren:

Om advies te kunnen geven over welke arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) het beste aansluit bij uw wensen, hebben wij een aantal gegevens nodig. U vult hiervoor een formulier in, dat wij daarna telefonisch nog even met u doorlopen, zodat uw situatie en wensen volledig duidelijk zijn.

 



Analyseren:

We gaan met uw aanvraag en wensen aan de slag. Aan de hand van uw gegevens maken wij een analyse om zo tot een goed AOV-advies te komen.

 




Adviseren:

U ontvangt een persoonlijk AOV-advies, een AOV-offerte en een financiële scan. Hierin krijgen ook pensioen, beroepsaansprakelijkheid, overlijden, verzekeringen, hypotheek en belastingadvies een plaats. Het advies en de scan worden telefonisch met u besproken.

 




Regelen:

Na uw schriftelijke akkoord gaan wij de AOV aanvragen bij de verzekeringsmaatschappij. U wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van uw aanvraag. U ontvangt na acceptatie de verzekeringspolis per post.

 

 



Onderhouden:

Om ervoor te zorgen dat uw AOV passend blijft bij uw situatie, sluit u een abonnement af. Op dat moment nemen wij jaarlijks contact met u op om uw situatie te toetsen en waar nodig uw AOV aan te passen. Zo blijft u altijd goed verzekerd.