De Wkkgz-praktijkdiagnose in 3 stappen:
Stap 1: analyse
Na een telefonische inventarisatie brengt onze adviseur uw huidige praktijksituatie in kaart. Deze analyse is de basis voor stap 2.
Stap 2: praktische ondersteuning
In een persoonlijk gesprek bij u in de praktijk neemt onze adviseur de gemaakte analyse uitgebreid met u door. Inclusief praktische ondersteuning aan de hand van het:
- stappenplan klachtafhandeling
De
Wkkgz heeft de drempel voor uw patiënten om een klacht in te dienen
verlaagd. Hoe richt u het proces van klachtafhandeling zo goed mogelijk in?
Met behulp van het stappenplan en ons advies weet u het.
-
stappenplan omgaan met incidenten
Over de verplichte interne incidentmeldingen is vaak onduidelijkheid.
We nemen het stappenplan met u door. U ontdekt hoe u incidentmeldingen veilig, snel en leerzaam in uw praktijk organiseert.
- patiëntenquête en patiënteninformatie voor op uw website
Hoe meet u de tevredenheid van uw patiënten? Met ons voorbeeld kunt u direct aan de slag. Dat geldt ook voor de modeltekst met patiëntinformatie voor op uw website. U licht uw patiënten correct en volledig in over uw behandelingen,
vergoedingen, hun privacy en wat te doen bij klachten.
Stap 3: advies
Geeft de praktijkdiagnose aan dat u nog actie moet ondernemen om
100% Wkkgz-proof te worden? U krijgt advies over onze Wkkgz-oplossingen
om dat goed voor elkaar te krijgen.